I love u , u love me we are happy family

Saturday, October 2, 2010

My grandpa ~ 爷爷 ♥

My grandpa was pass away when i was 5 years old
But now i still remember how his look:D
after i hear tis song i get think my grandpa ! 
I still remember u bring me to skul 
I still remember u teach me how to write my chiese name & ABC
I still remember u hold my hand n bring me to playground 
I still remember wat u talk to me n buy wat for me 
If u still here i think I was the girl who was most happiness in the world ! 

爷爷 

摇下车窗在熟悉的路上
哼著你爱的那首歌
竹藤椅石砌墙怀念茶香
全家福的旧相框

你 牵我走 弯弯的小巷
风吹过落叶的地方
你 说孩子 勇敢的去闯
去 看世界的模样

长大的世界充满了伪装
牛奶糖不再是犒赏
说故事捉迷藏爱的失望
犯错却没人原谅

你 牵我走 弯弯的小巷
风吹过落叶的地方
你 说孩子 勇敢的去闯
去 看世界的模样

我 又踏上 弯弯的小巷
今天陪我的是月光
我 终于懂 时间的重量
你却 不在我 身旁

No comments:

Post a Comment